Psychoterapia indywidualna
REGULAMIN
Warunki współpracy
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNI
Skuteczność procesu psychoterapii zależy od bardzo wielu czynników. W szczególności od motywacji Pacjenta, gotowości na współpracę i podjęcie zmiany. Psychoterapeuci Pracowni Psychoterapii dokładają wszelkich starań w celu osiągnięcia najefektywniejszego wyniku oddziaływania psychoterapeutycznego, jednak nie mogą zobowiązać się względem Pacjenta do osiągnięcia ściśle określonego rezultatu w postaci całkowitego wyleczenia lub osiągnięcia celów terapii.
Dlatego, pomimo najlepszych chęci i zaangażowania, Pracownia Psychoterapii nie ponosi odpowiedzialności z powodzenie procesu terapii oraz realizację celów Pacjenta.
REZERWACJA I PŁATNOŚCI ZA SPOTKANIA (SESJE)
Klient dokonuje rezerwacji sesji telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem systemu rezerwacji online na https://www.izabelawiniarska.pl
Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie poprawnego numeru telefonu i adresu email Klienta, które będą wykorzystywane do komunikacji Pracowni z Klientem.
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych. W sytuacji, gdy podane zostaną fałszywe dane, a na spotkaniu pojawi się inna osoba, Psychoterapeuta ma prawo odmówić poprowadzenia sesji, zaś płatność za spotkanie nie zostanie zwrócona.
W przypadku rezerwacji pierwszej sesji, Klient zobowiązany jest do opłacenia jej nie później niż 24 h przed rozpoczęciem sesji. Rezerwacja pierwszej sesji jest skuteczna po wpłynięciu zapłaty na konto Pracowni Psychoterapii.
Płatności za drugą i kolejne sesje należy dokonać najpóźniej w dzień umówionej sesji. W przypadku braku płatności w terminie, sesja zostaje automatycznie anulowana.
W przypadku rezerwacji większej ilości sesji, brak zapłaty lub odwołania w regulaminowym terminie (tj. z wyprzedzeniem 24h) dwóch sesji pod rząd będzie skutkowało automatycznym anulowaniem pozostałych zarezerwowanych terminów.
Płatności za sesje przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy dokonać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową sesję zaplanowaną na g. 13:00 należy opłacić w piątek do g. 13:00.
Opłacenie spotkania jest możliwe za pośrednictwem:
systemu rezerwacji online
lub przelewem tradycyjnym:
Pracownia Psychoterapii Arkadiusz Winiarski, Santander 79 1090 2620 0000 0001 5096 1501
W przypadku zlecenia przelewu na mniej niż 24h przed terminem spotkania, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres mailowy: kontakt@izabelawiniarska.pl nie później niż 1h przed spotkaniem.
W przypadku umawiania spotkania z dnia na dzień, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za pośrednictwem sklepu internetowego (pkt. 4, lit. a.) w ciągu maksymalnie 2 godzin od dokonania rezerwacji, ale nie później niż do końca dnia pracy Pracowni.
Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Pacjentom regularnie uczęszczającym na terapię. W przypadku przerwania spotkań na okres dłuższy niż 60 dni, za kolejne sesje Pacjent zapłaci stawkę z aktualnie obowiązującego cennika.
Rachunek za usługi psychoterapeutyczne/psychologiczne wystawiamy na życzenie Klienta. Rachunek wystawiamy za usługi, które były realizowane nie wcześniej niż 90 dni przed dniem prośby Klienta o rachunek.
W przypadku, gdy Klient chce otrzymać rachunek za usługi psychoterapeutyczne na firmę (z numerem NIP), zobowiązany jest każdorazowo powiadomić o tym fakcie Pracownię Psychoterapii i podać numer NIP nie później niż w dniu dokonywania płatności. Brak informacji w dniu płatności uniemożliwi wystawienie rachunku z NIP.
ODWOŁYWANIE SESJI Z PRZYCZYN LEŻĄCYCH PO STRONIE KLIENTA
Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa najpóźniej na 24h przed ustalonym terminem sesji.
Sesje przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową sesję zaplanowaną na g. 13:00 należy odwołać w piątek do g. 13:00.
Jeżeli Klient nie odwoła spotkania w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
W przypadku, gdy Klient odwoła sesję w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 5 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Klienta, kwota może zostać zaliczona na rzecz kolejnego spotkania.
SPÓŹNIENIA I ODWOŁYWANIE SESJI Z PRZYCZYN LEŻĄCYCH PO STRONIE PRACOWNI
W przypadku odwołania spotkania w dniu sesji z przyczyn leżących po stronie Pracowni, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Klienta, kwota zostanie zaliczona na rzecz kolejnego spotkania.
W przypadku, gdy spotkanie rozpocznie się z opóźnieniem większym niż 20 minut i nie ma możliwości przedłużenia sesji ze strony terapeuty, lub nie ma takiej zgody ze strony Klienta, Klient ma prawo wybrać:
zwrot kosztów sesji i ustalenie nowego terminu wizyty z 20% rabatem
odbycie skróconej sesji z 50% rabatem
SESJE ONLINE
Sesje psychoterapeutyczne online realizowane są za wykorzystaniem platformy Teams.
Klient jest zobowiązany do przetestowania konfiguracji swojego urządzenia, aby upewnić się, że odbycie sesji jest możliwe.
Pracownia nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie Klienta. Nie stanowią one podstawy do przedłużania lub odwołania sesji.
Sesje online realizowane są wg polskiego czasu lokalnego, tj. czasu środkowoeuropejskiego (UTC+01:00). Klient musi uwzględnić ew. różnice czasowe.